Subject: C-171/26
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 22 May 2026 15:15:10 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/281
Kohtuasja number: C-171/26
Vastuse kuup�ev: 05.06.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: abikava koosk�la liidu �igusega; intress; riigiabi; siseturuga 
kokkusobivus; tagasin�ue; tagasiulatuv j�ud; teatamiskohustus
�iguslikud vormid: ELTL artikkel 107; ELTL artikkel 108; m��rus (EL) nr 
651/2014

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8797

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium