Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Aug 2025 10:41:21 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev R, 15/08/2025 - 10:40

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
toetatud elamise teenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
SeniorPlus Kodud OÜ, 14235830

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Hooldekodu, Kalbu küla, Kehtna vald, Rapla maakond 79061

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Mait Mäe, [email-masked]

Teenuse osutamise koha aadress
Männi, Lokuta küla, Kehtna vald, Rapla maakond 79006

Planeeritud kohtade arv
12

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-08-15

Taotluse esitaja nimi
Mait Mäe

Teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja teenuse saajate arv

Lokuta ühiskodu ruumide plaan. 2. korrus.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1548/Lokuta%20%C3%BChiskodu%20ruumide%20plaan.%202.%20korrus.pdf> 
(62.49 KB)

Joogivee analüüs

Lokuta vee näitajad.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1548/Lokuta%20vee%20n%C3%A4itajad.pdf> 
(200.8 KB)