Subject: äriregistris aks märkimine
From: Marge Mägi <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jun 2026 12:03:50 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Meil on täna andmekaitsespetsialsiti Ainike Alla viimane tööpäev. Suvel
oleme ajutisel lahendusel, kus tööülesanded on paari töötaja vahel ära
jagatud eesmärgiga hinnata töömahtu ja peamiste tööülesannete sisu, et kas
ametijuhend vajab muutmist, töötajale esitavad nõuded, tööülesannete
jaotus jmt – ehk et võtta natuke aega mõtlemiseks, kuidas edasi.

Siit tekkiski küsimus, kas äriregistris võib ajutiselt olla nimi
märkimata? Ka hetkel on kontaktaadressina meil info@ märgitud ja selles
osas midagi ei muutu.

Marge Mägi
õiguse talituse juhataja

üldosakond
Sotsiaalkindlustusamet
___________________________

54720389

 <http://www.sotsiaalkindlustusamet.ee/> www.sotsiaalkindlustusamet.ee

See kiri ja manused võivad olla konfidentsiaalsed. Kui olete saanud kirja
eksikombel, ei tohi te selle alusel midagi ette võtta ega seda levitada.
Palun teavitage kirja saatjat eksitusest ning kustutage kiri.