Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Feb 2026 10:55:50 +0200

Kohila Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/00002 aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Aandu küla, Jakobsoni 
(Elamu) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: 1. Arvamuse avaldamiseks • Elektrilevi 
OÜ-le • Transpordiametile (kinnistule juurdepääs 11220 Kernu-Kohila teelt. 
Juhul kui Transpordiamet peab vajalikuks esitada täiendavad nõuded või 
tingimused mahasõiduga seotud osas) Projekteerimistingimuste EELNÕU ja 
seotud dokumentatsioon on eraldi failidena menetluse sektsioonis: 
TOIMINGUD>KOOSKÕLASTAJATE MÄRKUSED> Kohila Vallavalitsus ERKI 
FREIBERG>MÄRKUS 1 ja 2 (kooskõlastatud tingimustel)

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27719170>  (menetlus nr: 
529018), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 16.02.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kohila Vallavalitsus) või menetleja (ERKI FREIBERG) poole.