Subject: FW: Sõidukite müraanalüüs - palun abi
From: "Dagmar Undrits" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Leena Albreht" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Jul 2024 12:35:01 +0300

Tere!

Edastan Aktsiaseltsi Tallinna Linnatransport pöördumise. Kas oskate
aidata?

Lugupidamisega,

Dagmar Undrits

välisõhu peaspetsialist | kliima- ja välisõhubüroo

kliima- ja kiirgusosakond | Keskkonnaamet

Pikk 20a | 80010 Pärnu

+ 372 5377 9460

 <http://www.keskkonnaamet.ee/> www.keskkonnaamet.ee |
<http://www.kaitsealad.ee/> www.kaitsealad.ee
 <https://www.facebook.com/Keskkonnaamet/> Keskkonnaamet Facebookis

Avaliku sektori atraktiivseim tööandja

usaldusväärsus * hoolivus * koostöö * tulemuslikkus

From: Meril Allikivi <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 3, 2024 10:35 AM
To: Ilmar Puskar <[email-masked]>; Dagmar Undrits
<[email-masked]>
Subject: FW: Sõidukite müraanalüüs - palun abi

Tere!

Edastan alloleva kirja edasi, kuna sain automaatvastuse, et Hr Meelis Mägi
viibib puhkusel.

Lugupidamisega

Meril Allikivi
arenduse valdkonnajuht

logistika arenduse valdkond
Aktsiaselts Tallinna Linnatransport
+372 53 329 091
 <http://www.tlt.ee/> www.tlt.ee
 <https://www.facebook.com/linnatransport> Facebook

From: Meril Allikivi
Sent: Wednesday, July 3, 2024 10:31 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Sõidukite müraanalüüs - palun abi

Tere!

Pöördun Keskkonnaameti poole, et küsida nõu sõidukite müraanalüüsi
tellimiseks. Kui on tahe analüüsida, mis efekti annavad elektribussid
võrrelduna gaasi- ja diiselbussidega, siis mis õigusaktid/standardid
reguleerivad sõiduki müra (mitte üldise fooni) mõõtmist (et eristada
konkreetselt ühe sõiduki poolt tekitatavat müra) ning kas Keskkonnaamet
oskab anda soovitusi, kuidas võiks müra mõõdistust tellida, et see oleks
kasulik andmestik ka üleüldiselt teiste ametkondade jaoks?

Asjaga on kiire, mistõttu palun sisendit (isegi, kui ei oska
suunata/aidata) hiljemalt 10. juuliks 2024.

Suur tänu ette!

Lugupidamisega

Meril Allikivi
arenduse valdkonnajuht

logistika arenduse valdkond
Aktsiaselts Tallinna Linnatransport
+372 53 329 091
 <http://www.tlt.ee/> www.tlt.ee
 <https://www.facebook.com/linnatransport> Facebook

Käesolev sõnum (sh selle lisad) võib sisaldada konfidentsiaalset infot,
ärisaladust, salastatud infot või isikuandmeid. Kui te ei ole sõnumi
eeldatav saaja, siis palume teavitada saatjat viivitamatult ning kustutada
sõnum koos selle lisadega. Sõnumi või selle lisade mistahes moel
kasutamine kolmandate isikute poolt on keelatud.

This message (including any attachments) may contain confidential,
proprietary, privileged or personal data. If you are not the intended
recipient of this message, please notify the sender immediately, and
delete the message and any attachments. Any use of any kind whatsoever of
this message or any attachments by any third persons is prohibited.

AS Tallinna Linnatransport – Kadaka tee 62a, Tallinn 126184 | Tel: 64 34
142 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>