Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Apr 2026 15:16:25 +0300

Harku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/03231 aadressile Harju maakond, Harku vald, Kütke küla, Vanakeriko 
(Elamu) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Saadan läbivaatamiseks ja võimalusel 
kooskõlastamiseks projekteerimistingimuste eelnõu Vanakeriko, Kütke küla, 
Harku vald. Kinnistu jääb riigitee 11193 Kumna-Vääna maantee 
kaitsevööndisse. Kinnistul asuvad lohukivid 17479, 17480, 17482, 17483, 
17485, 17486, 27063. Saatsin eelnõu ja kooskõlastuse taotluse ka läbi EHR-i.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27819985>  (menetlus nr: 
543358), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 04.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Harku Vallavalitsus) või menetleja (MARGUS PILTER) poole.