Subject: Tegevusloa taotlemise juhend
From: Küllike Õispuu <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Oct 2024 11:07:29 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Terviseameti välisveebis on nakkusohtliku materjali käitlemise osas info,
et tegevusloa taotlemise juhend on hetkel uuendamisel.
Palun infot, millisest juhendist hetkel juhinduda tuleks, kas veel
eelmisest:
<https://www.terviseamet.ee/sites/default/files/content-editor/vanaveeb/Na
kkushaigused/juhendid/Nakohtl_mat_taotlemise_juhend.pdf>
https://www.terviseamet.ee/sites/default/files/content-editor/vanaveeb/Nak
kushaigused/juhendid/Nakohtl_mat_taotlemise_juhend.pdf?

Heade soovidega
Küllike Õispuu | kvaliteedispetsialist
AS Ida-Tallinna Keskhaigla | Ravi 18, 10138 Tallinn
tel +372 606 7835 | mob +372 5303 1806 | ITK lühinumber 7835
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.itk.ee/> www.itk.ee