Subject: Kaaskiri
From: <[email-masked]>
To: MTÜ Eesti LGBT Ühing <[email-masked]>,President Kaljulaidi Fond MTÜ <[email-masked]>,MTÜ Eesti Vaimse Tervise ja Heaolu Koalitsioon VATEK <[email-masked]>,MTÜ Oma Tuba <[email-masked]>,SA Kodanikuühiskonna Sihtkapital <[email-masked]>,SA Mõttekoda Praxis <[email-masked]>, "Perekonna ja Traditsiooni Kaitseks" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Kohtute Info
Date: Tue, 14 Jul 2026 16:23:23 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu arvamuse avaldamiseks väljatöötamiskavatsus.

Ootame teie tagasisidet hiljemalt 24.07.2026 e-posti aadressile 
[email-masked]

EIS-is: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/d28e6aeb-1052-4397-b3a7-d74aea571064

Pealkiri: Karistusseadustiku muutmise seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsus 
(lastevastaste seksuaalkuritegude aegumistähtaegade pikendamise VTK)

Registreerimise kuupäev: 14.07.2026

Registreerimise number: 8-3/5359-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked]
www.justdigi.ee