Subject: Jõhvi linna, Rakvere tn 23/1 ja Rakvere tn 23/2 kruntide ja lähiala detailplaneeringu esitamine kooskõlastamiseks või arvamuse andmiseks
From: <[email-masked]>
To: "Eesti Geoloogiaamet" <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>,Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet <[email-masked]>, "Transpordiamet" <[email-masked]>,Elektrilevi OÜ <[email-masked]>,Rakvere tn 25 Noto Pro Jõhvi OÜ <[email-masked]>,Rahu tn 16a korteriühistu <[email-masked]>, "Rakvere tn 21 Aktsiaselts Sventli" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Mar 2025 09:45:57 +0200

Tere!

Saadame teile Jõhvi Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokumendi Jõhvi linna, Rakvere tn 23/1 ja Rakvere tn 23/2 kruntide ja 
lähiala detailplaneeringu esitamine kooskõlastamiseks või arvamuse 
andmiseks, mis on registreeritud 25.03.2025 numbriga 7-1.3/819-4.

Heade soovidega
Tiit Toos
planeerimisspetsialist
[email-masked]

Jõhvi Vallavalitsus
Kooli 2, 41595 Jõhvi
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.