Subject: Uudiskirja saajate meililist
From: "Linell Raud | NJORD" <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>
Cc: "Triin Kaurson | NJORD" <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jul 2024 11:12:50 +0300

Tere

Kirjutan teile seoses uudiskirja meililist küsimusega. Nimelt sai üks meie 
klient, hasartmängukorraldaja, teie uudiskirja, kuid ei ole ise ennast 
uudiskirja saajate hulka kirja pannud – kas TTJA on laiendanud uudiskirja 
saajate hulka iseseisvalt? Samuti, kas te palun täpsustaksite, millisest 
andmebaasist e-maili aadresse võtsite, sest eelnimetatud kliendi põhilised 
kontaktid on MTR-s olemas, kuid uudiskirja sai isik, kelle emaili MTR-s 
välja toodud pole? Juhul, kui TTJA on praktikat muutnud ning saadab 
automaatselt uudiskirju ka hasartmängukorraldajatele, siis on korraldajate 
korrektsed kontaktid olemas MTR-s.

Parimat

Linell

Parimate tervitustega / Best regards

Linell

Raud

Jurist / Associate

 <http://www.njordlaw.com/>

NJORD Advokaadibüroo OÜ

Telliskivi 60/2, 10412 Tallinn, Estonia
Telephone: +372 667 6440
Registry code: 11176771
 <http://www.njordlaw.com/> www.njordlaw.com

Mobile:

  <tel:+372%205895%205058> +372 5895 5058

Email:

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Setting a course for your success

Privileged/confidential information may be contained in this message. If you 
are not the addressee indicated in this message (or responsible for delivery 
of the message to such person), you may not copy or deliver this message to 
anyone. In such case, we kindly ask you to telephone or e-mail us and 
permanently delete the e-mail and any attachments to it from your system. 
Thank you in advance for your co-operation.