Subject: vabalennu õhupalli lennu taotlus 17.augustiks 2025
From: "Rauno Gordon" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "'Tanel Kulbas'" <[email-masked]>
Cc: Timmu Tollimägi <[email-masked]>, "Liina Freivald - VAAL Airships" <[email-masked]>
Date: Sat, 9 Aug 2025 13:27:39 +0300

Tere, soovin lennutada vabalennu õhupalli 17.augustil algusega kell 12.00.

Lennu stardi asukoht: Nurmatsi, Keava, Raplamaa (58.946334, 24.892243)

Käitaja: VAAL Airships OÜ

Käitaja esindaja: Rauno Gordon

Käitaja esindaja kontaktandmed: +372 53405959, [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Õhupall: valge lateksist pall 0.8kg, 10km kõrgusel on diameeter umbes 3m

Sond palli küljes: 2kg vahtplastist karp tehnikaga, varustatud langevarjuga

Tõusukiirus: 4.5 m/s

Maksimaalne lennukõrgus: FL 912 (27800 m)

Arvatav liikumissuund: vaadata lisatud pilti. Lennu ennustus muutub 
lähipäevadel kindlasti.

Lennu kestvus: umbes 2 tundi

Palume andke teada, kui olete taotluse heaks kiitnud, ning vanemlennujuhi 
kontaktandmed, et saaksime koordineerida.

Suur tänu!

Rauno Gordon

VAAL Airships OÜ

+372 53405959

www.vaalairships.com