Subject: Avastage FIXAR Droonide Ainulaadne Võimekus – Teie Uus Droonilahendus
From: "Sergei Jarovenko" <[email-masked]>
To: Üllar Salumäe <[email-masked]>,Eve Härm <[email-masked]>, "Kadri Tusis" <[email-masked]>, "Priit Rifk" <[email-masked]>, "Marko Liiva" <[email-masked]>,Mait Rõõmus <[email-masked]>, "Pavel Buhharin" <[email-masked]>, "Margit Markus Moossen" <[email-masked]>
Cc: "ModelForce - Suurim DJI kauplus Eestis" <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Apr 2024 13:06:20 +0300

Tere,

Minu nimi on Sergei, ja ma esindan ModelForce'i – Eesti suurima droonipoodi, 
mis asub Tallinnas. Oleme elevil, et tutvustada teile FIXAR'i uue põlvkonna 
droone, mis on nüüdsest osa meie tootevalikust Eestis.

FIXAR droonid eristuvad turul oma unikaalse disaini ja funktsionaalsusega, 
ühendades endas kopteri ja plaaneri parimad omadused. Nad on varustatud 
vertikaalse startimise ja maandumise võimekusega, mis võimaldab neil 
tegutseda kopterina, samal ajal kui nende fikseeritud tiivad tagavad 
lennuajal suure efektiivsuse ja pikema vahemaa katmise, nagu plaaneril.

Selline kombinatsioon annab FIXAR droonidele eeliseid, mida tavapärased 
droonid ei paku:

*	Iseseisvus: Need droonid on võimelised läbima etteplaneeritud missioone 
peaaegu täieliku autonoomsusega, vähendades vajadust pideva manuaalse 
juhtimise järele.
*	Lai kasutusvõimaluste spekter: FIXAR droonid sobivad mitmesugusteks 
rakendusteks, alates geodeetilistest mõõtmistest ja põllumajanduslikust 
seirest kuni infrastruktuuri inspekteerimise ja erakorralise reageerimiseni.
*	Tõhusus: Nende võime efektiivselt lennata ja katta suuremaid vahemaid 
muudab nad palju efektiivsemaks kui traditsioonilised droonid, pakkudes 
samal ajal täpsemaid tulemusi ja paremat andmekvaliteeti.
*	Mitmekülgsus: Vertikaalne startimis- ja maandumisvõime võimaldab neil 
tegutseda piiratud või keerulises maastikus, kus tavapäraste droonide 
kasutamine oleks võimatu või ohtlik.

Me usume, et FIXAR droonide lisandumine teie tegevusse võib avada uusi uksi, 
pakkudes tehnoloogilist eelist ja suurendades teie projekti efektiivsust. 
Samad

Kui teie organisatsioon otsib droonilahendusi, mis ületavad 
traditsiooniliste süsteemide piiranguid ja pakuvad tõelist innovatsiooni, 
oleme siin, et tutvustada teile FIXAR droonide potentsiaali. Oleme valmis 
korraldama demonstreerimise või kohtumise, et arutada, kuidas meie 
tehnoloogia võib teie vajadustele vastata.

Palun andke meile teada, kui soovite lisateavet või huvitute personaalsest 
tutvustusest.

Lugupidamisega,

---

Best Regards / Tervitades / С Уважением

Sergei Jarovenko

Corporate Account and Brand Manager

ModelForce - Suurim DJI kauplus Eestis

Tel: +372 5430 1086

e-mail: [email-masked]

www.modelforce.eu