Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jul 2026 10:20:27 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Alutaguse Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 
2611371/03340 aadressile Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Permisküla, Kuuse 
tee, Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Permisküla, Kuuse tee, Ida-Viru 
maakond, Alutaguse vald, Permisküla, Võitja, Ida-Viru maakond, Alutaguse 
vald, Permisküla, Võitja, Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Permisküla, 
Kuuse tee // Võitja, Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Permisküla, Võitja 
(ühisveevärgi torustik, ühiskanalisatsioon, magistraaltorustik, 
veekanalisatsioon, Reovee biopuhasti 7,5 m3/ö.p., Kuivhüdrant) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ühisveevärgi kasutusluba kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27950871>  (menetlus nr: 
546838), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.08.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Alutaguse Vallavalitsus) või menetleja (MARIN GRÜNING) poole.