Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Feb 2025 22:50:42 +0200

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/01953 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Kuressaare linn, Roopa tn 3 (elamu) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Lennuvälja kaitsevöönd

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27280358>  (menetlus nr: 
476978), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (PIRET KULDSAAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister