Subject: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "toetatud elamise teenus via Terviseamet" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Mar 2024 12:45:30 +0200

Kodanikult saabus terviseamet.ee veebivormi kaudu vastused:

Veebivorm: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale 
tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta

Vastamise aeg: Esmaspäev, 18. märts 2024 - 12:45

Vastused:

TEENUS: 	toetatud elamise teenusSotsiaalse 
rehabilitatsiooni teenus on:TEENUS(jätk): 
erihoolekandeteenusErihoolekandeteenuse 
liik:	 Toetatud elamineTEENUS(jätk2):

==TAOTLEJA KONTAKTANDMED==Taotleja 
nimi:	 Mtü erivajadustega inimeste toetusühing TugiliisuTaotleja 
juriidiline aadress/telefon/e-post:	 Kakumäe tee 37a, [email-masked] , 
56671223Taotleja 
või kontaktisiku kontaktandmed:	 [email-masked], 56671223Teenuse 
osutamise koha aadress:	 Puhangu 10-40Planeeritud 
kohtade arv:	 1TÄITA LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL (vali sobiv):
Mööbliga katmata vaba põrandapind ruumis:TÄITA 
LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL2:Vaba 
põrandapind mänguruumis:Vaba 
põrandapind magamisruumis:== TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA ==Taotluse 
esitamise kuupäev:	 18. märts 2024Taotluse 
esitaja nimi:	 Arvo RaudmeesLisatud failid: On manuses