Subject: C-160/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 6 May 2026 10:31:41 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/200
Kohtuasja number: C-160/26
Vastuse kuup�ev: 20.05.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: elektrooniline kaubandus; info�hiskonna teenused; kohaldatav 
�igus; lepinguliste v�lasuhete suhtes kohaldatav �igus; m�iste "leping"
�iguslikud vormid: direktiiv 2000/31/E�; m��rus (E�) nr 593/2008

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8716

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium