Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Oct 2025 08:32:59 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Narva Linnakantselei menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/23417 
aadressile Ida-Viru maakond, Narva linn, Haigla tn 5, Ida-Viru maakond, 
Narva linn, Haigla tn 5 // 9 // Mihhail Maslovi tänav, Ida-Viru maakond, 
Narva linn, Kreenholmi tänav L6, Ida-Viru maakond, Narva linn, Mihhail 
Maslovi tänav (Aktiivkorpus B1, Soojusvarustuse torustik, Veetorustik, 
Kanalisatsiooni torustik) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: ehitusseadustiku kohaselt

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27564440>  (menetlus nr: 
514288), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 13.10.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Narva Linnakantselei) või menetleja (ŽANNA PETROVA) poole.