Subject: MATUGI-13275 Kutsume teid osalema looduse taastamise kava põllumajanduse töörühmas
From: "[email-masked] " <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jun 2026 09:41:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

—-—-—-—

Maa- ja Ruumiameti klienditeenindus vastas:

Tere!

Tänan kõiki, kes on end juba registreerinud looduse taastamise kava 
koostamise põllumajanduse osa jätkuaruteludele, mis on plaanitud eelkõige 
kahele järjestikusele päevale, 11.-12. juunile. Osa teist on teada andnud, 
et saate osaleda ühel päeval ning on ka neid, kellele need kaks päeva üldse 
ei sobi. Teie tagasiside on ka oluline ning seda saab teha kirjalikult 
(täpsemad juhised saadame hiljem).

Neile, kes ei ole veel jõudnud end arutelule kirja panna,*
* palume teha seda *+ 
<https://forms.office.com/pages/responsepage.aspx?id=wRFL65nuQ0ucGhtzMJb9EFPr8kCUeWFLi0h2Wqn0qfJUMElVTFZOVk44M0NJWkY1WlBQNjlCVFdCTS4u&route=shorturl> 
+ SIIN+ .+*

Registreerunutele saadame peatselt ka kalendrikutse. Kuna veebikohtumise 
korraldamine oli kava ühise lähenemise kohaselt kohustuslik ning 
hübriidvormis arutelu ei soovitatud, siis teades, et põllumeestel on 
keeruline hooajatöödelt kaks päeva eemal olla, siis jäimegi vaid 
veebikoosoleku juurde. Füüsiliste kohtumistega jätkame järgmise ÜPP 
rakendamise programmperioodi ettevalmistuste raames.

Heade soovidega

Eike Lepmets

Regionaal- ja Põllumajandusministeerium

Põllumajanduskeskkonnapoliitika osakond

nõunik

From: Eike Lepmets

Maa- ja Ruumiameti klienditeenindus