Subject: Teid on kaasatud menetlusse arvamuse avaldamiseks
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Jul 2026 16:13:44 +0300

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlus nr 
2611002/04760 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Kalevi küla, Mäe (Elamu 
ja 2 abihoonet) ja soovib teid kaasata menetlusse.

Kaasamise kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub projekteerimistingimuste 
andmist Kalevi külas Mäe maaüksusele üksikelamu ja abihoonete kavandamiseks. 
Taotluse ja eelnõuga saab tutvuda ehitisregistris. Tingimusi, juhiseid 
projekteerimiseks, arvamusi ja ettepanekuid vastavalt kaasatud isiku või 
koostöötegija pädevusele saab esitada 10 päeva jooksul ehitisregistri 
vahendusel või valla e-posti aadressile [email-masked]. Menetlusse 
kaasatakse piirkonna maaomanikud u 600 m raadiuses ja külavanem. Andmed on 
leitud ehitisregistri masskaasamisrakendusega. Kaasamiskutse on Teile 
saadetud heas usus, et soovite olla projekteerimistingimuste menetlusse 
kaasatud. Vabandan asjatu tülitamise pärast kui see nii pole või kui Teil 
otsene puutumus kavandatavaga puudub.

Palun avage menetlus e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27929761> . E-ehituse 
keskkonda saab sisse logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust ootame kuni 20.07.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja möödumist loeme, 
et teil ei ole menetluse osas vastuväiteid.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.