Subject: NB! SA EKM nõukogu koosolek 18.05 kell 16.00
From: "Mari Kangur" <[email-masked]>
To: Paavo Nõgene <[email-masked]>, "Merilin Piipuu - KUM" <[email-masked]>, "Vano Allsalu" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Reigo Kuivjogi" <[email-masked]>
Cc: "Sirje Helme" <[email-masked]>, "Kai Meritam" <[email-masked]>, "Herta Karjus" <[email-masked]>, "Kristiina Lott" <[email-masked]>, "Johanna Jolen Kuzmenko" <[email-masked]>, "min - KUM" <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 May 2026 14:35:31 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, nõukogu liikmed!

Edastan esmaspäeval, 18. mail kell 16.00 Kumu kunstimuuseumis toimuva SA
Eesti Kunstimuuseumi nõukogu koosoleku päevakorra tutvumiseks.

Päevakord:

1.	Ülevaade SA EKM 2026. a majandustulemustest (jaanuar–aprill)
2.	Ülevaade SA EKM 2026. a planeeritud uuendustegevustest
3.	Ülevaade SA EKM 2026.-2028. a rahvusvaheliste näituste seisust
4.	Kohapeal tekkinud küsimused (vajadusel)

Tervitades

Mari Kangur

Direktori abi / Assistant to Director

Kumu kunstimuuseum / Kumu Art Museum

+372 602 6024, +372 5326 8238