Subject: Kooskõlastus
From: Laheda Külaselts <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Tue, 19 May 2026 22:17:37 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Laheda Külaselts MTÜ annab teada, et plaanib korraldada avaliku ürituse 
„Tilsi jaanituli 2026“.

Ürituse põhiandmed:

*	Toimumise aeg: 20.06.2026
*	Toimumise koht: Põlvamaa, Tilsi küla, Kõrbjärve äärne üldkasutatav 
munitsipaalomandis olev ala (fail manuses)
*	Eeldatav osalejate arv: kuni 200–250 inimest
*	Ürituse iseloom: kogukondlik jaanituli vabaõhuüritusena
*	Jaanilõke: planeeritud on jaanilõkke süütamine
*	Toitlustus: kohapeal toitlustaja
*	Alkoholi müük: lahjade alkohoolsete jookide müük (kuni 6% 
alkoholisisaldusega joogid)

Korraldajana tagame üritusel tuleohutusnõuete täitmise, lõkke tegemiseks 
sobiva ala ettevalmistamise ning esmased kustutusvahendid.

Palume käesoleva informatsiooni alusel teada anda, kas ürituse läbiviimiseks 
on vajalikud täiendavad kooskõlastused, tingimused või nõuded Päästeameti 
poolt.

Lugupidamisega,
Kairi Palo
53585759

Laheda Külaselts MTÜ