Subject: Taotlus suunaviitade paigaldamiseks - Kuivoja Looduskodu
From: "Kuivoja SMM" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jun 2026 11:22:30 +0300

Tere!

Soovime taotleda suunaviitade paigaldamise võimalust objektile Kuivoja 
Looduskodu, mis asub aadressil Rahu 39, Loksa.

Kuivoja Looduskodu on külastuskeskus, kus tegutsevad restoran, majutus, 
karavaniparkla ning loomapark. Meie külastajate hulgas on nii Eesti elanikud 
kui ka välismaised turistid.

Soovime parandada külastajate ligipääsu objektile ning muuta liiklemise 
piirkonnas selgemaks ja ohutumaks. Selleks soovime paigaldada suunaviidad 
järgmiste orientiiride lähedusse:

• Viru raba bussipeatuse piirkonda (Liiapeksi, 74709)
• Kõnnu tee bussipeatuse piirkonda (Kolgaküla, 74808)
• Tallinna tn 55, Loksa piirkonda (koordinaadid 59.5760012, 25.7253416)

Palume hinnata suunaviitade paigaldamise võimalikkust ning anda teavet:

• millised on nõuded suunaviitade paigaldamiseks;
• kas nimetatud asukohad on selleks sobivad;
• milline on taotluse menetlemise protsess;
• millised dokumendid tuleb esitada.

Oleme valmis kandma kõik suunaviitade projekteerimise, valmistamise ja 
paigaldamisega seotud kulud vastavalt kehtivatele nõuetele.

Täname ette vastuse eest.

Lugupidamisega,

Natalja Javadova

Kuivoja Looduskodu / Spiritlight OÜ

Rahu 39, Loksa

Tel. 5858 1133