Subject: Küsimus seoses lasteaia basseini kautuselevõtuga
From: "Kirsti Solvak" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Oct 2025 10:06:20 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Meie lasteaias on bassein. Alates 1. september 2025 on muutunud 
tervisekaitsenõuded basseiniveele.

Eelmisel aastal tuli võtta vee analüüs basseiniveest enne basseini kasutama 
hakkamist.
Sel aastal väidab haldusfirma esindaja, et see nagu ei ole vajalik.
Samas viidi läbi basseini remont ja vahetati kemikaalide doseerimise seadmed 
ja filtersüsteem.

Kas on vajalik enne basseini kasutusele võtmist teha veeanalüüsid laboris? 
PAlun Terviseameti spetsialisti arvamust.

Lugupidamisega

Kirsti Solvak
Lasteaia direktor
Tel +372 512 4613