Subject: FW: P23114_Kose_lasteaia_kraav | Projetki kooskõlastamine, TRAM
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 May 2024 09:08:05 +0300

Tere!

Palun registreeri see minule menetlemiseks.

Delta viit: 7.1-2/24/24959-2

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Ivo Vallas <[email-masked]>
Sent: Friday, May 3, 2024 1:52 PM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Subject: RE: P23114_Kose_lasteaia_kraav | Projetki kooskõlastamine, TRAM

Tere,

Täiendatud projekt kooskõlastamiseks on projektipangas. Meie poolsed
vastused on allpool kirja sees punasega.

Projektipangalink:

*
<https://reaalprojekt.sharepoint.com/:f:/s/ProjektiPank/EgK9dhr_sypJphirlN
vONpUB76GKW5HD2cYInDmcjFYlyA?e=XpKBE8>  TRAM

*	P23114_Kose_lasteaia_kraav_PP_240503.asice

Lugupidamisega

Ivo Vallas

Projektijuht

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174b, 10917 Tallinn

Mob. +372 518 7116

 <https://www.reaalprojekt.ee/> https://www.reaalprojekt.ee/

From: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 29. aprill 2024 10:29
To: Ivo Vallas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: P23114_Kose_lasteaia_kraav | Projetki kooskõlastamine, TRAM

Tere!

Veel mõned tähelepanekud:

1.	Vastavalt Transpordiameti juhendil Nõuded tehnovõrkude ja
-rajatiste teemaale kavandamisel
<https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&ua
ct=8&ved=2ahUKEwjcoabU6uaFAxXQBxAIHTE4DtoQFnoECBMQAQ&url=https%3A%2F%2Fwww
.transpordiamet.ee%2Fsites%2Fdefault%2Ffiles%2Fdocuments%2F2021-12%2Fnoude
d_tehnovorkude_teemaale_kavandamisel_0%2520%25281%2529.pdf&usg=AOvVaw0HgNL
-9I_ioaT1Wq6zwC74&opi=89978449>  Lisa 6 punktile 3, on IKÕ ala ulatus
riigitee maaüksustel 1m kummalegi poole torustiku telgjoont. Palun
korrigeerida IKÕ ala laiust.

Reaalprojekt: IKÕ laiust on muudetud.

2.	Asendiplaani joonisel ei näe infot riigiteega ristuva torustiku
paigaldussügavuse kohta. Olete lisanud ilmselt paigalduskõrguse TP53,26!?
Mida tähendab ees lühend TP?

Reaalprojekt: TP ehk torupeal.

PS.

*	Alloleval pildil kollase värvusega markeeritu ja viide
asendiplaanidel ei ole vastavuses seletuskirja punktis 1.4 tooduga.

Reaalprojekt: meie poolt projekteeritud sademevee torustik on Kose
lasteaia ja lähiala projekti jätk, kui kaevu kõrgus tuleb täpsustada
Nigula tn ehitusprojekti teedeosa kõrgust arvestades.

*	Kuna Riigitee nr 12 km 3,005 oleva teetruubi pikendamine on
kavandatud Aatom Projekt OÜ töö nr 19039, siis vastavalt projekti
tingmärkide selgitusele peaks see olema sinise värvusega!?

Reaalprojekt: riigitee laiend ja oleva mnt truubi pikendus on ettenähtud
just Kose lasteaia ja lähiala teedeosa projektis.

*	Joonistel 4-100 ja 4-201 on endiselt kollase värvusega varem
projekteeritud objektid, mis tingmärkide loendi kohaselt peaks olema
rohelise värvusega.

Reaalprojekt: 4-201 on kõik õige, aga 4-100 on värvid parandatud.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Ivo Vallas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, April 26, 2024 3:16 PM
To: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: P23114_Kose_lasteaia_kraav | Projetki kooskõlastamine, TRAM

Tere,

Meie poolsed vastused on allpool kirjas punasega.

Täiendatud projekt  on projektipangas.

Projektipangalink:

*
<https://reaalprojekt.sharepoint.com/:f:/s/ProjektiPank/EgK9dhr_sypJphirlN
vONpUB76GKW5HD2cYInDmcjFYlyA?e=XpKBE8>  TRAM

*	P23114_Kose_lasteaia_kraav_PP_240426.asice

Lugupidamisega

Ivo Vallas

Projektijuht

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174b, 10917 Tallinn

Mob. +372 518 7116

 <https://www.reaalprojekt.ee/> https://www.reaalprojekt.ee/

From: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 15. aprill 2024 09:56
To: Ivo Vallas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: P23114_Kose_lasteaia_kraav | Projetki kooskõlastamine, TRAM

Tere!

1.	Mis objekt on kavandatud likvideerida alloleval pildil
projekteeritud sademevee torustiku tingmärgi all? Mida tähistab
pikendatava riigitee truubi otsa juures olev punane ring?

Reaalprojekt (RP): tegemist on varem projekteeritud objektiga mida me
kuvame ka oma projektis, ümmargune ring on truubi otsa kindlustus.

2.	Tundub, et varem projekteeritud lahenduste värvused ei ole päris
korrektselt joonisel kajastatud. Riigitee nr 12 km 3,005 oleva teetruubi
pikendamine on kavandatud Aatom Projekt OÜ töö nr 19039.

RP: Viga parandatud.

3.	Projekti asendiplaanil ja pikiprofiili joonisel viitate, et kaevu
K2-1 paigalduskõrgus tuleb täpsustada vastavalt Aatom OÜ projektile
„Nigula tn ehitusprojekt“ töö nr 19039, kuid projekti seletuskirjas
märgite, et antud sademeveetorustik on varem kavandatud projektiga „Kose
lasteaed ja lähiala“ (Almi OÜ töö nr 2922). Juhime tähelepanu, et Almi OÜ
tööga nr 2922 on koostatud Kose Lasteaed ja lähiala teede ja platside
projekt. Sademeveekanalisatsiooni projekt on projekteeritud Eesti
Ehitusprojekt OÜ tööga nr 2278. Palun korrigeerida selgitusi projektis.

RP: Viga parandatud seletuskirjas.

4.	Palun märkida tingmärkide selgitusse kollase värvusega tähistatud
varem projekteeritud projektide koostajate, nimetus ja töö number lisaks
ehitusloa numbrile. Tingmärkides ja seletuskirjas viidatud ehitusloa
number ei anna EHR’i dokumendi otsingus tulemusi. Palun täpsustada
ehitusloa numbrit.

RP: Referents projektid nimetused on täpsustatud. Sademeveekanalisatsiooni
ehitusloa number on viidud seletuskirja.

5.	Edastage palun IKÕ plaan riigiteega ristuva sademevee
kanalisatsioonitorule.

RP: Lisatud

6.	Asendiplaanil märkida ära kraavi ja toru otsa kindlustuse kaugus
riigitee nõlva alumisest servast.

RP: Plaanile lisatud

7.	Asendiplaanil märkida rajatava sademeveetorustiku paigaldussügavus
ristumisel riigiteega.

RP: Toru paigaldamissügavus on näha VKV pikiprofiilil, kuid lisatud ka
asendiplaanile.

 Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Ivo Vallas < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Tuesday, April 2, 2024 10:39 AM
To: Transpordiamet < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: P23114_Kose_lasteaia_kraav | Projetki kooskõlastamine, TRAM

Tere,

Oleme koostamas projekti „Kose lasteaia kraav“, tellijaks Kose
omavalitsus.

Edastame projekti Transpordiametile kooskõalstamiseks.

Projektis nähakse ette, et projekteeritud sademevee
kanalisatsioonitorustik ristumisel 12 Kose-Jägala teega (km 3,0) rajatakse
see kinnisel meetodil. Rajatav sademevee kanalisatsioonitorustik
paigaldatakse terastorustikust hülssi, mille sisse paigaldatakse selles
lõigus kanalisatsioonitorustik tugevdatud kattega survetorust PE 100 RC
SDR 17, PN 10 ja torud keevitatakse omavahel kokku põkk-keevitusega.

Projektipangalink:

*
<https://reaalprojekt.sharepoint.com/:f:/s/ProjektiPank/EgK9dhr_sypJphirlN
vONpUB76GKW5HD2cYInDmcjFYlyA?e=XpKBE8>  TRAM

*	P23114_Kose_lasteaia_kraav_PP_240402.asice

Lugupidamisega

Ivo Vallas

Projektijuht

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174b, 10917 Tallinn

Mob. +372 518 7116

 <https://www.reaalprojekt.ee/> https://www.reaalprojekt.ee/