Subject: 2026.aasta ENNETUSFONDi 17.08-18.09.2026 taotlusvooru avamine
From: "Natalja Zinovjeva - JUSTDIGI" <[email-masked]>
To: "kjn - kjn" <[email-masked]>, "HM - HTM" <[email-masked]>, "HM - HTM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kliimaministeerium info - KLIM" <[email-masked]>, "Riigikantselei - RK" <[email-masked]>, <[email-masked]>,Sekretär - VPK <[email-masked]>, <[email-masked]>,Õiguskantsleri Kantselei - OKK <[email-masked]>, <[email-masked]>, "min - KUM" <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: Kübertoetus - JUSTDIGI <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Aug 2026 19:40:32 +0300

Tere

Alustame esmaspäevast taotluste vastuvõtu KüberToetuse Ennetusfondi(*)
2026. a taotlusvooru. Vooru eelduslik eelarve on 1,6 mln eurot, mis
täpsustub taotluste hindamise ajaks.

Taotlusi võtame vastu perioodil 17.08.–18.09.2026 manuses oleval
taotlusvormil e-postile  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]. Taotluse saab esitada taotleja seaduslik
esindaja, piisab ministri või kantsleri e-mailist, aga võib-olla ka
ametliku kirjaga.

Lisan meeldetuletuseks manusesse toetuse andmise tingimuste tervikteksti,
mille punktist 4.4 leiate nimekirja ennetusfondist toetatavatest
tegevustest ning punktist 4.5 tegevusi, mida ennetusfondi voorus ei
toetata.

(*) Ennetusfond = kk p 4.4 Oluliste ühiskondlike funktsioonide häiringute
ennetamise taotlusvoor.

Lugupidamisega

Natalja Zinovjeva
protsessijuht
Riikliku küberturvalisuse talitus
Justiits- ja Digiministeerium
58851182  <mailto:%7BE-mail%7D> [email-masked]
 <https://www.justdigi.ee/> www.justdigi.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn