Subject: Päring seoses Pärnu linn, Mai 69 korteriühistuga
From: "Helena Piirisalu" <[email-masked]>
To: PÄA Lääne <[email-masked]>
Date: Tue, 31 Mar 2026 11:14:25 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Palun Päästeameti seisukohta Mai 69 korter 5 omaniku poolt korteriühistule 
esitatud pöördumisele.

Mai 69-5 korteri juurde ei kuulu panipaigaruumi.
Korteriomanik küsib korteriühistult luba panipaik-seinakapi ehituseks 
panipaikade ala koridori lõppu, vabale seinale. Kõrvale jäävad panipaigad 
nr. 5 ja 11.
Seinakapp ei jääks ette liikumisteedele, ega segaks teiste panipaikade uste 
avamist.
Kapi ehituseks kasutatakse sama materjali ja see jääks radiaatorist 
kõrgemale.

Kui seinakapp asub väljaspool teisi panipaiku, üldkasutataval alal, siis kas 
seda loetakse kergesti süttivaks ja tuleohtlikuks?

Tagasiside eest tänades

Helena Piirisalu

Kinnisvarahaldur

Tel: +372 5811 9713

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Stell Eesti AS

Papiniidu tn 5a/1

80042 Pärnu

 <http://www.stell.ee> www.stell.ee