Subject: Type familiarization / differences training - Osa-145 sisekoolitusena
From: "Maarika Rump" <[email-masked]>
To: "Maarika Rump" <[email-masked]>
Date: Mon, 31 Mar 2025 12:35:06 +0300

From: Anti Puutsa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, March 27, 2025 10:30 AM
To: Ivo Tolga <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Type familiarization / differences training - Osa-145
sisekoolitusena

Tere Ivo

Uurime võimalusi Falcon 900EX EASy baashoolduse hooldustõendi väljastamise
õigusega isiku koolituseks, ühe variandina on kaalumisel ka Cat-C
litsentsiga tehnikul Level 1 tasemega teooriakoolitus (’Familiarization’).

Loen Osa-66 Appendix III ja seal mainitakse tegelikult ’Differences
training’ võimalust, kui ühe tootja sarnased õhusõidukid on määratletud
erineva mudelina. Konstruktsiooniliselt on Falcon 900EX EASy ja Falcon
2000 väga sarnased ühe tootja erinevad mudelid.

Kas Transpordiametile oleks vastuvõetav, kui tehnik, kellel on B1/B2/C ja
Falcon 2000 tüübipädevus, kogemus ja teadmised TFE731 mootoriga teiselt
õhusõiduki tüübilt, saaks erinevuste koolituse, et talle väljastada Falcon
900EX EASy baashoolduse hooldustõendi väljastamise õigus?

Kas ja mis tingimustel lubaks Transpordiamet seda läbi viia
sisekoolitusena Osa-145 organisatsioonis (Appendix III seda
Transpordiametil heaks kiita lubab)?

Ette tänades

Anti

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.