Subject: FW: Vandetõlgi aruanne
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Tue, 31 Mar 2026 08:41:19 +0300

From: Dmitri Shmorgun <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 30, 2026 5:36 PM
To: Gerli Võimre - JUSTDIGI <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Vandetõlgi aruanne

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Toimingute arvud on manuses

Lugupidamisega

  <https://s3.amazonaws.com/ucwebapp.wisestamp.com/c65281ea-0e97-4335-8a8a-530cefb8be09/IMG_7687.crop_1303x1679_572%2C67.preview.format_png.resize_200x.png#logo>

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4z8dcEvwx4a4K0-hO9res9eCcpSLv5jnIITJX-SYLjYH6d9KAKpuNYRSwQ2oDxu_UVEDMZ2g-0LSesr>
Sworn Translator, Lingote OÜ

Mobile  <tel:+372+578+777+79> +372 578 777 79   Website 
<http://www.lingote.ee/> www.lingote.ee

Email  <mailto:[email-masked]> [email-masked]   Address 
<https://maps.google.com/?q=Tornim%C3%A4e%205,%202nd%20floor,%2010145%20Tallinn> 
Tornimäe 5, 2nd floor, 10145 Tallinn

On Mon, Mar 30, 2026 at 3:42 PM Gerli Võimre - JUSTDIGI 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> > wrote:

Lp Dmitri Šmorgun

Tulenevalt vandetõlgi määrustiku §-st 10 esitab vandetõlk hiljemalt iga 
aasta 1. veebruariks justiitsministrile elektrooniliselt eelneva 
kalendriaasta tõlgete arvu tõlkesuundade kaupa ning ärakirja ja väljatrüki 
õigsuse kinnitamiste arvu. 

Meile teadaolevalt ei ole Te oma aruannet veel esitanud (juhul kui olete 
selle siiski esitanud, palume täpsustada esitamise kuupäev).

Palun edastage aruanne minu e-posti aadressile esimesel võimalusel.

Lugupidamisega

Gerli Võimre
Nõunik
Vabakutsete talitus
Justiits- ja Digiministeerium