Subject: Ed: Maalehele ivermektiinist
From: "Kristi Sarap" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Oct 2025 15:45:45 +0300

Saatja: Eve Heinla <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 13. oktoober 2025 11:55
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Koopia: Kristi Sarap <[email-masked]>
Teema: Maalehele ivermektiinist

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Mul mõned küsimused artikli jaoks veel seoses ivermektiiniga.

Mis vahe on süstelahusel ja tablettidel? Tablette, saan aru, siiski tohib
kasutada?  Kuid millisel juhul?

Mäletan, et nn viimane laine selle ravimi teemal oli koroona kõrgajal.
Miks sellise valeravi soovitused taas levima on hakanud, miks see ohtlik
on ja kas on teada juhtumeid, milliste haiguste puhul selle info levitajad
ivermektiini nüüd kasutada soovitavad?

Jätkuvalt Covidi või juba muul puhul?

On ravimiametile teadaoleva info põhjal selline valeravi ja selle
soovitamine viimasel ajal sagenenud?

Olen tänulik kui jõuate vastata homseks.

Eve Heinla

Maalehe ajakirjanik