Subject: Taotlus politsei ja Lõvi Leo osalemiseks ennetusüritusel
From: Aire Väärsi <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 25 May 2026 17:46:03 +0300

Lugupeetud Politsei- ja Piirivalveamet
Pöördume Teie poole sooviga kutsuda politseiesindajad ja maskott Lõvi Leo 
osalema lastele suunatud ohutusalasel üritusel.(osaleb ka kiirabitööaja ning 
kodukaitse Sakala malev)
Kuna Lõvi Leo on laste seas armastatud ja usaldusväärne eeskuju, aitaks tema 
kohalolek oluliselt tõsta laste huvi ohutusteemade vastu ning kinnistada 
vajalikke teadmisi.
Ürituse andmed:
Ülemõisa lastefestival, laat ja suvealguse pidu
Korraldaja: Halliste söökla, Pühajärve Grill oü, Ülemõisa Köök oü
Toimumise aeg: 06.06.2026
kell 10-15
Toimumiskoht: Ülemõisa, Ülemõisa küla, Mulgi vald, Viljandimaa
Sihtrühma ja osalejate arvu ei oska prognoosida kuna korraldame üritust 
esmakordselt.
Ürituse eesmärk ja fookus:
 Kolisime perega hiljuti Mulgi valda  ning otsustasime korraldada 
lastefestivali Kuna näeme, et siin vallas on laste liiklusteadlikkus ja 
üldise distsipliin lastel natukene tagaplaanil(lõhkuv, laamendav käitumine, 
ropendamine koolieas), siis sooviksime, et politseiametnikud räägiksid 
lastele põhilistest ohutusreeglitest [või näitaksid politseiautot] ning Lõvi 
Leo aitaks laste meelt lahutada ja reegleid mänguliselt kinnistada. Et 
võibolla aitab ennetav tegevus natukenegi kaasa üldise olukorra 
paranemisele.
Tagame omalt poolt Lõvi Leo kehastajale privaatse ruumi riietumiseks ja 
puhkepausiks.Oleme teadlikud, et politsei osalemine sõltub operatiivsest 
koormusest ja piirkondlikest võimalustest.

Jääme lootma Teie positiivsele vastusele ja koostööle.
Heade soovidega,
Halliste söökla tiim,
Aire ja Riho Väärsi
56564760/53819610