Subject: Re: Marise DP (Transpordiameti seisukohad)
From: "Teet Elstein" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Sep 2025 11:54:47 +0300

Tere,

Käesolevaga soovime taodelda uued Transpordiameti seisukohad Marise kinnistu 
detailplaneeringule, kuna 14.12.2022 nr 7.2-1/22/26080-2 seisukohtade 
tähtaeg on möödunud.
Manuses on lisatud detailplaneeringu eskiislahendus, kus on arvestatud 
Transpordiameti seisukohtadega.

Parimat,
Teet Elstein

DAGOpen OÜ

+372 5034055

20.12.2022 12:11 Mai Julge kirjutas:

Tere!

Saadan Transpordiameti seisukohad, kus käib jutt ristmiku rekonstrueerimise 
vajadusest ja soovitatakse planeeringuala suurendada.

Tervitades

Mai Julge

Pühalepa Osavalla Valitsus; maaspetsialist

463 6845