Subject: Ajutise mahasõidu rajamine
From: "Taimar Paate" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Peter Kaine" <[email-masked]>, "Martin Eelmaa" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Sep 2025 13:19:39 +0300

Tere

Soeses Rail Baltica ehitustöödega soovime taotleda luba mahasõidu
ehituseks Kangrus. Oleme suhlenud ka RMK-ga.
Planeeritav mahasõidu visand on järgmine:
Mahasõit trassilt viiakse kokku vana tugimaantee nr 15 juurde. Antud
olemasolev maantee on peale uue liiklussõlme avamist jäänud alles
osaliselt kohalikuks teeks. Mahasõidu rajamise soov oleks esimsel
võimalusel. Mahasõidu kasutamise soov on perioodiga kuni 2028 märts.

Lugupidamisega

TAIMAR PAATE

Objektijuht

—

INF Infra OÜ

+372 5898 3702

[email-masked] <mailto:[email-masked]>