Subject: Dokumendi nr 16-12/24-15083-002 edastamine
From: "Ene-Liis Bachmann-Bonfanti" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Nov 2024 14:30:02 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile dokumendi 16-12/24-15083-002

Lugupidamisega

	Ene-Liis Bachmann-Bonfanti
Ehituse tegevusõiguse talituse projektijuht
+372 667 2061 | [email-masked]
www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>  | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet
Endla tn 10A, 10122 TallinnFailide mahu tõttu ei ole võimalik neid manusena kaasa panna. Kokkupakitud 
kujul saate need alla laadida järgnevalt lingilt:
https://jvis.ttja.ee/modules/dokumendi-haldus/document/download-attachments/%242y%2410%24B836Zc.YZeGfMVUoASV3.BVHBmwFPBX2njq8LqSyGv7TCWnls5G
Link on aktiivne 2 nädalat

Kokkupakitud failid:
kiri_digiallkirjaga_16-12_24-15083-002.pdf (0.33 MB)
kiri_digiallkirjaga_16-12_24-15083-002.asice (9.57 MB)