Subject: Taotlus metsamaterjali ladustamiseks Vaskrääma jaama teel
From: "Kevin Lippe" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 25 May 2026 10:33:26 +0300

Tere!

Taotlus manuses.

Lugupidamisega,

KEVIN LIPPE
Metsameister

MOB: +372 56 475 423
TEL: +372 58 600 300
E-MAIL: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

______________________________

OÜ Karo Mets
Savi 20/1, 80010 Pärnu
 <http://www.karomets.ee/> www.karomets.ee

 <https://www.foreko.ee/>

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed. Kui Te ei ole e-kirja
määratud adressaat palume

viivitamatult saatjaga ühendust võtta ja e-kiri ning lisad kustutada.
Käesoleva e-kirja avalikustamine

ja kopeerimine või selle sisu muul viisil kasutamine ilma saatja
nõusolekuta on rangelt keelatud.