Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Sep 2025 13:47:07 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusloa 
taotlust nr 2511371/20065 aadressile Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, 
Erra-Liiva küla, Tapa-Narva 245,1-245,9 km // Irvala küla, Tapa-Narva 
245,9-246,8 km // Püssi linn, Püssi raudteejaam (Püssi (km 247,167) 
ülesõidukoha automaatne foorisignalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: TTJA edastab kasutusloa taotluse 
kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27538209>  (menetlus nr: 
510577), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (BRITTA PERT) 
poole.