Subject: Muudatused teatavates eripiirangutes organisatsioonidega ISIL (Daesh) ja Al-Qaida seotud teatavate isikute ja üksuste vastu
From: Mihkel Märtens <[email-masked]>
To: "Piret Tinkus \(EMTA\)" <[email-masked]>, "Silvester Soop \(SiM\)" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "'Egle Kossas'" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kati Kikas \(MKM\)" <[email-masked]>, "Koidu Talli \(MKM\)" <[email-masked]>, "Ele Russak \(sisemin.\)" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "
Cc: "Kati Kiisverk" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Apr 2026 13:39:43 +0300

Tere

Euroopa Komisjon otsustas 01.04.2026 teha muudatused teatavates
eripiirangutes organisatsioonidega ISIL (Daesh) ja Al-Qaida seotud
teatavate isikute ja üksuste vastu. Muudatustega lisatakse piiravate
meetmete nimekirja kaks isikut, tulenevalt ÜRO julgeolekunõukogu
sanktsioonide komitee 26.03.2026 otsusest.

Muudatuste jõustamiseks võttis Komisjon vastu rakendusmääruse (EL)
2026/819
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=OJ:L_202600819> ,
millega muudetakse 355. korda nõukogu määrust
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/?uri=CELEX%3A02002R0881-20
251114> (EÜ) nr 881/2002.

Muudatused jõustusid 01.04.

Tervitades

Mihkel Märtens
Välisministeerium
Lauaülem
Sanktsioonide ja strateegilise kauba kontrolli osakond
+372 637 7352
 <http://www.vm.ee/> www.vm.ee | Islandi väljak 1, Tallinn