Subject: FW: Vähikirurgia lisapädevus
From: "Anniki Lai - SOM" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jun 2026 16:28:25 +0300

From: Olav Tammik <[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 30, 2026 8:55 AM
To: Anniki Lai - SOM <[email-masked]>
Subject: Vähikirurgia lisapädevus

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lp Anniki Lai!

Saadan esildise ja kaaskirja vähikirurgia lisapädevuse tunnustamiseks
Eestis. Palun nõu ja abi edasise tegevuse osas. Antud erialalisest
lisapädevuse tunnustamise taotlusest on samuti informeeritud  Signe
Riisalo, Eero Merilind, Made Bambus ja Mariken Ross. Toetuse ja kinnituse
vähikirurgia lisapädevuse loomiseks  on andnud juhtivad vähiraviga
tegelevad organisatsioonid Eestis.

Heade soovidega

Olav Tammik

Tel 5535330