Subject: RE: RTHS jt seaduste muutmise eelnõu (rehabilitatsioonisüsteemi muudatused)
From: "Marilin Vaksman" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 11 May 2026 22:04:31 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan Eesti Rehabilitatsiooniasutuste Liidu arvamuse.

Lugupidamisega

Marilin Vaksman
Juhatuse esimees

Eesti Rehabilitatsiooniasutuste Liit
M: 507 1406

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, April 17, 2026 9:28 AM
To: Eesti Töötukassa <[email-masked]>; Eesti Puuetega Inimeste Koda 
<[email-masked]>; Eesti Rehabilitatsiooniasutuste Liit <[email-masked]>; 
Eesti Patsientide Esindusühing <[email-masked]>; MTÜ Erihoolekandeteenuste 
Pakkujate Liit <[email-masked]>; Eesti Esmatasandi 
Tervisekeskuste Liit <[email-masked]>; Eesti Perearstide Selts 
<[email-masked]>; Eesti Psühhiaatrite Selts <[email-masked]>; Eesti 
Taastusarstide Selts <[email-masked]>; Eesti Arstide Liit 
<[email-masked]>; Eesti Haiglate Liit <[email-masked]>; 
Tervise Arengu Instituut <[email-masked]>; Eesti Õdede Liit <[email-masked]>; Eesti 
Füsioterapeutide Liit <[email-masked]>; Eesti Eripedagoogide Liit 
<[email-masked]>; Eesti Logopeedide Ühing <[email-masked]>; Eesti 
Tervishoiulogopeedide Selts <[email-masked]>; Eesti Endokrinoloogide Seltsi 
<[email-masked]>; Eesti Lastearstide Selts <[email-masked]>; Eesti 
Oftalmoloogide Selts <[email-masked]>; Eesti Pimedate Liit 
<[email-masked]>; Eesti Vaegkuuljate Liit <[email-masked]>; Tartu 
Ülikool <[email-masked]>; Tallinna Ülikool <[email-masked]>; MTÜ Lastekaitse Liit 
<[email-masked]>; Eesti Psühholoogide Liit <[email-masked]>; Eesti 
Kliiniliste Psühholoogide Kutseliit <[email-masked]>; Eesti 
Sotsiaaltöö Assotsiatsioon <[email-masked]>; Eesti Tegevusterapeutide Liit 
<[email-masked]>; Eesti Kogemusnõustajate Koda <[email-masked]>; 
Eesti Loovteraapiate Ühing <[email-masked]>
Subject: RTHS jt seaduste muutmise eelnõu (rehabilitatsioonisüsteemi 
muudatused)

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu kooskõlastamiseks.

Tagasisidet ootame 11. maiks

Pealkiri: RTHS jt seaduste muutmise eelnõu (rehabilitatsioonisüsteemi 
muudatused)

Registreerimise kuupäev: 17.04.2026

Registreerimise number: 1.2-2/35-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee