Subject: FW: "Õiguse eest seisja" auhinna kandidaatide esitamine 2026
From: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
To: "Mai Kurul - TRKK" <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Sep 2026 16:13:28 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, September 2, 2026 3:30 PM
To: Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; 
Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; 
Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>; Toila Vallavalitsus <[email-masked]>; Tartu 
Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>; Notarite Koda <[email-masked]>; 
Patendivolinike Selts <[email-masked]>; ejl <[email-masked]>; MTÜ Eesti 
Kohtunike Ühing <[email-masked]>; Eesti Mälu Instituut <[email-masked]>; 
Inimõiguste Instituut <[email-masked]>; Vabaühenduste Liit 
<[email-masked]>; Finantsinspektsioon <[email-masked]>; Eesti Memento Liit 
<[email-masked]>; Harjumaa Omavalitsuste Liit <[email-masked]>; Hiiumaa 
Omavalitsuste Liit <[email-masked]>; Ida-Virumaa Omavalitsuste Liit 
<[email-masked]>; Järvamaa Omavalitsuste Liit <[email-masked]>; Läänemaa 
Omavalitsuste Liit <[email-masked]>; Lääne-Viru Omavalitsuste Liit 
<[email-masked]>; Põlvamaa Omavalitsuste Liit <[email-masked]>; 
Pärnumaa Omavalitsuste Liit <[email-masked]>; Rapla Omavalitsuste Liit 
<[email-masked]>; Tartumaa Omavalitsuste Liit <[email-masked]>; 
anneli.kattai <[email-masked]>; Viljandimaa Omavalitsuste Liit 
<[email-masked]>; Võrumaa Omavalitsuste Liit <[email-masked]>; SA 
Raplamaa Omavalitsuste Arengufond <[email-masked]>; SA Jõgevamaa Arendus- 
ja Ettevõtluskeskus <[email-masked]>
Subject: "Õiguse eest seisja" auhinna kandidaatide esitamine 2026

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Pealkiri: "Õiguse eest seisja" auhinna kandidaatide esitamine 2026

Registreerimise kuupäev: 02.09.2026

Registreerimise number: 1-13/6361.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee