Subject: Kohtudokumentide edastamine kohtuasjas nr 2-26-3433
From: <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Jun 2026 09:44:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tartu Maakohus Tartu kohtumaja edastab Teile järgmised dokumendid (lisatud 
manusena):

*	05.06.2026 koostatud tähtaja andmine, dokumendi koostaja Krisli Koženkova

Kirja ja selle manuste kättesaamise kohta palume viivitamatult saata 
elektroonilisel teel kinnitus e-posti aadressile [email-masked].

Lugupidamisega

Krisli Koženkova
Istungisekretär
Tartu Maakohus Tartu kohtumaja
620 0100
Käesolev kiri on Tartu Maakohus Tartu kohtumaja poolt saadetud 
menetlusdokument. Kui Teie ei ole kirja adressaat või kiri on muul põhjusel 
sattunud teie kätte ekslikult, palume sellest viivitamatult teavitada 
e-posti aadressil [email-masked]. Kiri võib sisaldada 
konfidentsiaalset informatsiooni, mille levitamine kõrvalistele isikutele on 
lubamatu.