Subject: elektriprojekti nr LC5247 „Farmi tn 4 võrguühenduse tingimuste muutmine. Põlgaste küla Kanepi vald Põlva maakond“ kooskõlastamine
From: "Mee, Andres" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Sep 2026 15:32:46 +0300

Lp Transpordiameti esindaja

Edastan taotluse uuesti kuna eelnevast kirjast oli välja jäänud taotluse
vormikohane fail.

LEONHARD WEISS OÜ on koostanud Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti
nr LC5247 „Farmi tn 4 võrguühenduse tingimuste muutmine. Põlgaste küla
Kanepi vald Põlva maakond“, mille edastame teile kooskõlastamiseks.

Kooskõlastuse vastuse palume edastada aadressil: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Andres Mee

projekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Tel   + 372  511 9005

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte:
https://www.leonhard-weiss.ee/