Subject: Turismiseaduse muutmise väljatöötamiskavatsus lühiajalise üürituru korrastamiseks
From: "Kersti Raenok - TA" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Aug 2026 09:06:52 +0300

Tere!

Terviseamet tutvus Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi turismiseaduse 
muutmise väljatöötamiskavatsusega lühiajalise üürituru korrastamiseks. 
Tähelepanekud ja ettepanekud puuduvad.

Lugupidamisega

Kersti Raenok

jurist

Õigusosakond

+372 51936080

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.terviseamet.ee <https://www.terviseamet.ee/>

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.