Subject: Dokumendi edastamine: 1.8-3/24/041 Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium/Koostoo_kokkulepe_Stati
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Oct 2024 08:40:14 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Satistikaamet saadab allkirjastamiseks lepingu 
Koostoo_kokkulepe_Statistikaametiga_2024 akti.

Palun kahepoolselt allkirjastatud akt tagastada e-posti aadressile 
[email-masked]

Sisulistes küsimustes palun pöörduda lepingu kontaktisiku poole.

Lugupidamisega

Statistikaamet

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.