Subject: 1-8/25/28-1 MKS ja RahaPTS seaduse muutmise seaduse eelnõu: vastuskiri
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Sep 2025 19:25:51 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Jürgen Ligi

Artur Lundalin

Eesti Advokatuur edastab teile advokatuuri finantsõiguse komisjoni ja 
maksuõiguse komisjoni seisukohad maksukorralduse seaduse ning rahapesu ja 
terrorismi rahastamise tõkestamise seaduse muutmise seaduse osas.

Lugupidamisega

Merit Aavekukk-Tamm

jurist

Eesti Advokatuur

From: Artur Lundalin - RAM <[email-masked]>
Sent: Tuesday, September 16, 2025 10:54 AM
To: Merit Aavekukk-Tamm <[email-masked]>
Subject: RE: MKS ja RahaPTS seaduse muutmise seaduse eelnõust

Tere

Esitame dokumendid Eesti Advokatuurile arvamuse andmiseks. Ministri poolt 
allkirjastatud eelnõu ja seletuskiri koos kaaskirjaga on manuses.

Palun üritage siiski anda oma tagasiside samuti 22. september. Kui sellest 
siiski jääb väheseks, siis palun teavitage mind ette ning andke teada, kui 
palju teil oleks veel aega vaja.

Lugupidamisega

Artur Lundalin
Peaspetsialist
Maksu- ja tollipoliitika osakond
Rahandusministeerium
58851321

From: Merit Aavekukk-Tamm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, September 16, 2025 10:41 AM
To: Artur Lundalin - RAM <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: MKS ja RahaPTS seaduse muutmise seaduse eelnõust
Importance: High

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun, kas on võimalik eelnõu 
https://eelnoud.valitsus.ee/main?araTopServiceId=application 
<https://eelnoud.valitsus.ee/main?araTopServiceId=application&araThreadServiceId=KurVEu7I&araTransactionId=override#1JaiLWrl> 
&araThreadServiceId=KurVEu7I&araTransactionId=override#1JaiLWrl saata 
arvamuse avaldamiseks ka Eesti Advokatuurile? Advokatuuri finantsõiguse 
komisjon on valmis eelnõusse panustama.

Eelnõu võite edastada otse mulle, lasen selle siis registreerida meie DHS-s. 
Tähtaeg arvamuse esitamiseks jääks eeldatavalt samaks (22.09) või saate anda 
natuke pikema?

Ette tänades

 Merit Aavekukk-Tamm

 jurist

 Eesti Advokatuur

  Kentmanni 4, 10116 Tallinn
  Tel 697 9253

   <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

              <http://www.advokatuur.ee/> 
<https://www.facebook.com/advokatuur/> 
<https://www.linkedin.com/company/estonian-bar-association>

  <http://email.mg.advokatuur.ee/o/eJxMzk1OxDAMQOHTNDsq24nTZJHFCFjMlhu4tTuNIC3qz5wfITYc4D19t_a9bLt82JecpvfT2v2tICQP0WkJwY_eWcGB0-ARGd1SkFU5zEGABxEZlWzKMBJOQEPS0dVCQAyZAkZixh6TRs4q5CnOccpdgPboRZ_bp5zXtfdmrtlxyMNeqpbOv1KfAqKffMqYc_LERBq7APLn7TEzdP7d7aWu89YF2GWRVa-j1bUep9ler_b7PcvtX-KehX4CAAD__zG8R4Y>