Subject: Korduv teabenõue
From: "Mari-Ann Veiermann" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Feb 2024 13:01:43 +0200

Austatud Transpordiamet

Pöördusin Transpordiameti poole teabenõude korras 06.02.2024 teabe ja
dokumentide saamiseks. Nimetatud teabenõudele vastati 13.02.24 kirjaga
3.3-6/24/2029-2, millest tulenevalt täideti Tornimäe Advokaadibüroo
vandeadvokaat Mari-Ann Veiermann 06.02.24 teabenõue vaid osaliselt.

Transpordiameti ei esitanud teabenõude korras Transpordiameti ja RPE
Liikluskorraldus OÜ vahelist suhtlust seoses Tootsi tuulepargi ajutiste
ristumisalade laiendamise tööprojektide kooskõlastamise osas.
Transpordiamet viitab oma vastuse kolmandas lõigus, et seda suhtlust ja
selle käigus RPA Liikluskorraldus OÜ poolt esitatud projektjooniseid ei
ole “sobilik teabenõude alusel väljastada”.

Juhime tähelepanu, et sama objekti osas oli Figron OÜ poolt esitatud
Transpordiametile tööjoonised kooskõlastamiseks ja nähtuvalt teabenõudele
vastuse lisast on Transpordiamet need edastatud RPE Liikluskorraldus OÜ-le
29.01.24. Teiseks avaliku teabe ja dokumentide väljastamist reguleerib
Avaliku teabe seadus, mille § 1 järgi tuleb tagada avalikkuse ja igaühe
juurdepääs üldiseks kasutamiseks mõeldud teabele. Tornimäe Advokaadibüroo
hinnangul on eelmainitud projektijoonised sama seaduse § 3 tähenduses
avalik teave, kuna puudutab avalikus ruumis tehtavaid toiminguid ja
tegevuses seoses Tootsi tuuleparki tuuliku labade transportimisega.
Avaliku teabe seadusest ei tulene teabe ja dokumentide andmisest
keeldumise alusena: teavet ja dokumente ei ole sobilik välja anda.
Keeldumise alused on ammendavalt toodud viidatud seaduse § 23 ja neid
antud juhul ei esine.

Palume edastada ammendavalt ja tervikuna korduva teabenõude täitmise
korras Transpordiameti ja RPE Liikluskorraldus OÜ vaheline suhtlus
eelnimetatud objektiga seoses.

Lugupidamisega

Ja ette tänades

Mari-Ann Veiermann

vandeadvokaat

vandeadvokaat

Tornimäe Advokaadibüroo

Tornimäe 7-31

TALLINN 10145

tel.+ 372 609 8876

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tornimae.ee> www.tornimae.ee

Käesolev e-kiri (sealhulgas selle andmed) ja e-kirjale lisatud manused on
mõeldud kasutamiseks ainult selle adressaadile ning ei kuulu
avalikustamisele. Kui olete saanud e-kirja ja selle manused ekslikult,
palun teavitada e-kirja saatjat ning kustutada e-kiri ja selle manused.