Subject: Lääne maakond Haapsalu linn Siimusauna liitumine madalpingel-muudatus
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Aug 2026 15:44:53 +0300

Tere

Edastan regimiseks, minule, eelnev 7.1-2/26/20136-7

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> 
Transpordiamet

From: Kotter Sander <[email-masked]>
Sent: Tuesday, August 18, 2026 10:41 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Cc: Nukki Priit <[email-masked]>
Subject: RE: Parandused

Tere Gunnar!

Oli vaja sisse viia projekti muudatus – geoalusel olev õhuliin oli valesti 
peale kantud ning vales asukohas (ca 3 m erinevus).

Korrektuuridega plaanid manuses.

Kas vaja uut TRAM kooskõlastust või piisab antud teavitusest?

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/> 
<https://twitter.com/EnersenseAs> 
<https://www.facebook.com/enersenseestonia> 
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

From: Gunnar Mägi < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 5, 2026 12:33 PM
To: Kotter Sander < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: RE: Parandused

Tänud, nüüd peaks liikuma saama, KENA PUHKUSE JÄTKU!

Parimat

Gunnar Mägi

From: Kotter Sander < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 5, 2026 12:16 PM
To: Gunnar Mägi < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: Parandused

Tere!

IKÕ plaanile tingmärk lisatud. Manuses.

Parimat

Sander

Begin forwarded message:

From: Tamme Hardi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: 5. August 2026 at 11:13:58 CEST
To: Kotter Sander <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject:

Lugupidamisega

Hardi Tamme

Projektijuht

Põhja piirkond

Mobiil: +372 5174402

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Address: Mõigu 3 10112 Tallinn

Empower on nüüd Enersense.

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.