Subject: RE: (TEED-234643) Tartu maakond Tartu vald Lähte alevik ja Kastli küla Loogaaia ja Tuisula kinnistute planeeringuala teede ja taristu projekteerimistingimuste taotlus
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Sun, 15 Feb 2026 12:59:37 +0200

Vt allpool, tundub, et see peaks minema Herkkile.

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, February 13, 2026 4:45 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: (TEED-234643) Tartu maakond Tartu vald Lähte alevik ja Kastli küla 
Loogaaia ja Tuisula kinnistute planeeringuala teede ja taristu 
projekteerimistingimuste taotlus

Tere

Oleme vastavalt Loogaaia detailplaneeringule (TRAM kooskõlastus 29.04.2025 
nr 7.2-2/25/16271-8) ja Transpordiameti projekteerimistingimustele 
(05.01.2026 nr 7.1-2/26/21478-2) paika saanud kergliiklustee ja torustike 
asendiplaanilise lahenduse.

Tartu Vallavalitsusega koosolekul sai arutatud kergliiklusteega paralleelsel 
sõiduteel kiiruse alandamisest 50 km/h -le Sojamaa tee  -  Kase tn 
ristmikult kuni Jõgeva-Aravete teeni. Selle teemaline arutelu oli ka olnud 
Transpordiameti ja Tartu Vallavalitsuse vahel jaanuari kuus.

Hetkel olemegi kergliiklustee lahenduse teinud arvestusega 50 km/h. Eramaale 
enam kaugemale sisseminek ei ole võimalik.

Jääme ootama Teie tagasisidet teelahendusele ja seejärel vormistame projekti 
Transpordiametiga kooskõlastamiseks.

Sirle Punka

Tel: +372 5661 6780

Saatja: Transpordiameti Jira <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 22. detsember 2025 09:27
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Teema:   (TEED-234643) Tartu maakond Tartu vald Lähte alevik ja Kastli küla 
Loogaaia ja Tuisula kinnistute planeeringuala teede ja taristu 
projekteerimistingimuste taotlus

Tere,

Teie taotlus "Tartu maakond Tartu vald Lähte alevik ja Kastli küla Loogaaia 
ja Tuisula kinnistute planeeringuala teede ja taristu 
projekteerimistingimuste taotlus" on töösse võetud ja sellega tegeleb Peeter 
Uibo.

Lisaküsimuste korral leiate tema kontaktid siit: 
<https://transpordiamet.ee/kontaktid> https://transpordiamet.ee/kontaktid

Lugupidamisega,
Transpordiamet