Subject: FW: EIS grupierandi teatise esitamine Euroopa Komisjonile MKM 10.10.2024 käskkirja nr 71 „Jõhvi loometööstuse inkubaatori rajamine“ alusel
From: "Kersti Kunder" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Oct 2024 13:19:03 +0300

Tere

Kuna ma ei ole Kaarel Lehtsalult saanud tagasisidet, siis saadan kirja
edasi MKM üldmeilile.

Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus on viib ellu tegevusi MKM
10.10.2024 käskkirja nr 71 „Jõhvi loometööstuse inkubaatori rajamine“
alusel, käskkiri on digikonterineris avalikult kättesaadav MKM
dokumendihaldussüsteemis: Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi
avalik dokumendiregister <https://adr.rik.ee/mkm/dokument/16113452> .

Vastavalt Konkurentsiseaduse §-le 342 peab olema Euroopa Komisjonile
edastatud Grupierandi teatis 20 tööpäeva jooksul individuaalse riigiabi
andmisest või abikava rakendamisest arvates. Riigiabi teatise esitamiseks
on Euroopa Komisjonile vaja avalikku linki ilma digikonteinerita MKM
10.10.2024 käskkirjale nr 71 „Jõhvi loometööstuse inkubaatori rajamine“.

Näitena: Ettevõtlus- ja infotehnoloogiaministri 10.02.2023 käskkiri nr 26
"Toetuse andmise tingimused ettevõtlus- ja innovatsiooniteadlikkuse
kasvatamiseks“- selle käskkirja PDF versioon on MKM lehel olemas:
https://adr.rik.ee/mkm/dokument/13788865

Palun andke teada, kui dokument on PDF-versioonina avalikult kättesaadav
MKM dokumendiregistris, et saaksime grupierandi teatise Euroopa
Komisjonile ära esitada.

Heade soovidega

Kersti Kunder

vanemkonsultant

aruandluse ja info valdkond

toetuste osakond

Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus (EIS)

+372 5615 6549

+372 627 9748

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Sepise 7, 11415 Tallinn

 <http://www.eis.ee/> www.eis.ee

From: Kersti Kunder
Sent: Tuesday, October 22, 2024 3:53 PM
To: [email-masked]
Subject: EIS grupierandi teatise esitamine Euroopa Komisjonile MKM
10.10.2024 käskkirja nr 71 „Jõhvi loometööstuse inkubaatori rajamine“
alusel

Tere

Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus on viib ellu tegevusi MKM
10.10.2024 käskkirja nr 71 „Jõhvi loometööstuse inkubaatori rajamine“
alusel, käskkiri on digikonterineris avalikult kättesaadav MKM
dokumendihaldussüsteemis: Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi
avalik dokumendiregister <https://adr.rik.ee/mkm/dokument/16113452>

Kuna käskkirja alusel on võimalus anda ka Grupierandi määruse alusel
Riigiabi, siis vastavalt Konkurentsiseaduse §-le 342 tuleb Euroopa
Komisjonile esitada grupierandi teatis, selleks on vaja avalikku linki
käskkirja PDF versioonile. MKM lehel on see digikonteineris, kuid Euroopa
Komisjoni ametnikud ei saa digikontseineris dokumente avada, seetõttu ei
sobi antud link riigiabi teatisesse. Käskkiri peab olema ilma
digikonteinerita avalikult kättesaadav, ilma selleta ei saa Grupierandi
teatist Euroopa Komisjonile esitada.

Sarnane olukord oli Ettevõtlus- ja infotehnoloogiaministri 10.02.2023
käskkirjaga nr 26 "Toetuse andmise tingimused ettevõtlus- ja
innovatsiooniteadlikkuse kasvatamiseks“, aga selle käskkirja PDF versioon
on MKM lehel olemas ja probleemi polnud:
https://adr.rik.ee/mkm/dokument/13788865

Et oleks ühtne lähenemine ja saaksime teatise Euroopa Komisjonile kiirelt
ära esitada, siis palun ka MKM 10.10.2024 käskkiri nr 71 „Jõhvi
loometööstuse inkubaatori rajamine“ PDF versioonis ilma digikonteinerita
MKM dokumendihaldussüsteemi ja saata link dokumendile.

Küsimuste korral vastan meeleldi telefoni või e-maili teel!

Heade soovidega

Kersti Kunder

vanemkonsultant

aruandluse ja info valdkond

toetuste osakond

Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus (EIS)

+372 5615 6549

+372 627 9748

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Sepise 7, 11415 Tallinn

 <http://www.eis.ee/> www.eis.ee

See elektronkiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni. Kui
antud kiri ei ole suunatud Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine,
levitamine või muul viisil kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla
ebaseaduslik. Kui saite selle kirja ekslikult, palun teavitage sellest
koheselt kirja saatjat ning kustutage kiri oma süsteemidest.
  _____

This e-mail may contain confidential information. If you are not the
intended recipient you are hereby notified that any use, disclosure,
copying, distribution or taking any other action in reliance on the
contents of this information is strictly prohibited and may be unlawful.
If you received this e-mail in error, please contact the sender and delete
the material from your systems.