Subject: Päring Arte Gümnaasiumist
From: "Anne-Ly Veskilt" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Oct 2025 12:28:34 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Meie asutus on kool ja meil on kohustus töötaja tööle asumisel küsida
temalt tervisetõend.

Tänase seisuga korjame me paberkandjal koopiaid tõenditest (originaal jääb
töötajale).

Soovime täpsustada, kas meil tuleb küsida töötajalt paberkandjal
originaaldokument või võib tõendit küsida ka digitaalselt ja see
salvestada Postipoisis?

Kui tõendite olemasolu peaks kontrollima tulema järelevalveametnik, siis
mis kujul ta soovib tõendeid näha/kontrollida?

Lugupidamisega

Anne-Ly Veskilt
juhiabi
Tallinna Arte Gümnaasium

Tel: 6515461
E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]