Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Jun 2026 08:51:35 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Järva Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2611271/07389 
aadressile Järva maakond, Järva vald, Koeru alevik, Paide tee 15a 
(Mängulinnak) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 42 lg 7. Kavandatav ehitis on koolieelse 
lasteasutuse mänguväljak ning puudutab lasteasutuse maa-ala tervisekaitse- 
ja ohutusnõudeid

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27910967>  (menetlus nr: 
555113), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Järva Vallavalitsus) või menetleja (BELA TAIM) poole.